Opony Markgum Mk780 wzorowane są na oponie Continental TS780. Opony te sprawdzają się na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Nowoczesna rzeźba bieżnika gwarantuje przyczepność i precyzyjne sterowanie. Opona chroni również przed poślizgiem hydrodynamicznym oraz zapewnia wysoki komfort podczas podróżowania.
Konstruktorzy wyposażyli ją w bieżnik o kierunkowym wzorze, który zapewnia odpowiednią trakcję na mokrej i zaśnieżonej drodze. Dwa szerokie kanały obwodowe skutecznie usuwają wodę i błoto pośniegowe zalegające na drodze. Opona ma stały kontakt z podłożem, co gwarantuje ochronę przed zjawiskiem aqua i snowplaningu. Aby zapewnić lepszą kontrolę trakcji na śliskiej drodze zastosowano specjalny system nacięć lamelkowych, które układają się w kształt plastrów miodu. Struktura gwarantuje optymalną przyczepność na oblodzonej nawierzchni. Ostre krawędzie nacięć wbijają się w podłoże, dzięki czemu skracają drogę hamowania i gwarantują dynamiczne zachowanie podczas ruszania i przyśpieszania. Lamele dodatkowo usztywniają konstrukcję bieżnika, co gwarantuje lepsze trzymanie się opony na zakrętach. Aby poprawić osiągi na suchej drodze zastosowano centralne żebro złożone z mocnych klocków. Uzyskano w ten sposób precyzyjniejsze sterowanie i lepsze czucie drogi. Dodatkowo mocne bloki na barkach opony stabilizują trakcję.
Do najważniejszych Zalet tej opony należą
MK780 Opony te sprawdzają się na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Nowoczesna rzeźba bieżnika gwarantuje przyczepność i precyzyjne sterowanie. Opona chroni również przed poślizgiem hydrodynamicznym oraz zapewnia wysoki komfort podczas podróżowania.
Konstruktorzy wyposażyli ją w bieżnik o kierunkowym wzorze, który zapewnia odpowiednią trakcję na mokrej i zaśnieżonej drodze.
Dwa szerokie kanały obwodowe skutecznie usuwają wodę i błoto pośniegowe zalegające na drodze.
Opona ma stały kontakt z podłożem, co gwarantuje ochronę przed zjawiskiem aqua i snowplaningu.
Aby zapewnić lepszą kontrolę trakcji na śliskiej drodze zastosowano specjalny system nacięć lamelkowych, które układają się w kształt plastrów miodu.
Struktura gwarantuje optymalną przyczepność na oblodzonej nawierzchni. Ostre krawędzie nacięć wbijają się w podłoże, dzięki czemu skracają drogę hamowania i gwarantują dynamiczne zachowanie podczas ruszania i przyśpieszania.