Klasa premium CONTINENTAL HSC1 ED 18PR
Nośność | 156/150 |
---|---|
Gwarancja | 5 LAT |
Poziom hałasu dB | 73 |
Poziom hałasu | B |
Przyczepność na mokrym | C |
Opór toczenia | E |
Indeks prędkości | K |
Dodatkowe | Przyczepność na śniegu |
Etykieta UE | Szczegóły |
gratis
na zwrot
5 LAT
315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K - opona do samochodów ciężarowych
Opony do samochodów ciężarowych znacznie różnią się od tych, przeznaczonych do aut osobowych ze względu na funkcje, które powinny spełniać. Przede wszystkim auta ciężarowe służą do przewozu towarów o dużej masie, dlatego opony muszą wytrzymać spore obciążenie. To wymaganie z pewnością spełni 315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K charakteryzująca się doskonałą trwałością, stabilnością i wytrzymałością. Samochody ciężarowe pokonują setki tysięcy kilometrów, a w transporcie szczególną rolę odgrywa czas. Ważne jest zatem, aby uniknąć różnego rodzaju awarii i nie opóźnić czasu dostawy. Z tego względu wiele przedsiębiorstw czy też osób prywatnych decyduje się na zakup 315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K zapewniających szybką, komfortową jazdę.
Wysoka jakość i niezawodność
Producentem opony jest CONTINENTAL, który od lat tworzy opony, także do samochodów ciężarowych na najwyższym poziomie. Dzięki temu marka cieszy się szerokim gronem zadowolonych klientów, którzy cenią sobie opony CONTINENTAL za uniwersalność, wytrzymałość, a także doskonałą przyczepność na drodze.
Opony ciężarowe wykorzystywane są zarówno do krótkich, regionalnych tras, jak i długodystansowych, a także do transportu budowlanego. Z tego powodu 315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K wyróżnia się doskonałymi osiągami, które zapewnią bezpieczne, terminowe pokonywanie tras, niezależnie od ich długości.
315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K - uniwersalna opona ciężarowa
315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K spełnia trzy, najważniejsze wymagania dotyczące ogumienia ciężarowego, a mianowicie: zapewnia maksymalne bezpieczeństwo, jest odporna na obciążenia i ewentualne uszkodzenia oraz oferuje maksymalnie niskie opory toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. Dzięki tym zaletom oponę 315/80R22.5 opona CONTINENTAL HSC1 ED 18PR 156/150K poleca wielu kierowców, którzy na co dzień pokonują setki kilometrów samochodem ciężarowym.
Zachęcamy do zapoznania się z szeroką ofertą opon do samochodów ciężarowych i dokonania zamówienia na wybrany model.
Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
---|---|---|
Kurier DPD | <strong>Gratis</strong> | 0,00 zł |
KLASA ENERGRTYCZNA = OPORY TOCZENIA
Opór toczenia ma bardzo duży wpływ na zużycie paliwa. Im wyższa klasa efektywności paliwowej, tym większe prawdopodobieństwo pokonania większego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, co przyczynia się do mniejszej emisji spalin ( CO2). Efektywność paliwowa określona jest w klasach od „ A” do „G”. Różnica zużycia paliwa między pojazdem, który wyposażony jest w komplet opon klasy A i drugim wyposażonym w opony klasy G może sięgać nawet 7,5%.
DROGA HAMOWANIA = PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Jest jednym z najważniejszych parametrów, który odpowiada za bezpieczeństwo. Opony, które posiadają wysoką klasę przyczepności mają krótszą drogę hamowania. Klasy przyczepności określa się od „A” do „G” z czego „D” i „G” nie są dla samochodów osobowych. Na etykiecie wskazana jest droga hamowania pojazdu na mokrej nawierzchni przy prędkości 80km/h. Niestety nie podaje się dokładnych wartości lecz ich kolejne klasy. Między klasą A a klasą B różnica hamowania to mniej więcej 3m.
EMISJA HAŁASU = HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Symbol ten informuje nas o poziomie emitowanego hałasu przez oponę. Nowa wersja etykiet została wprowadzona 1 maja 2021r i obowiązuje do teraz. Poziom hałasu jest podany w (Db ) i opisany jako klasa A-C. Opona z oznaczeniem „A” emituje najmniej hałasu, a „C” jest najgłośniejsza. Hałas ten nie ma nic wspólnego z hałasem słyszanym w kabinie kierowcy.
PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Jest to symbol alpejski ( 3PMSF), który przedstawia płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich. Potwierdza on, że opona spełnia wymogi UE, które dotyczą jazdy w trudnych warunkach zimowych i jest on jedynym oficjalnym oznakowaniem opon zimowych. Świadczy on o tym iż opona ma odpowiedni bieżnik, skład i twardość mieszanki gumowej idealny dla opon zimowych. Umieszczono go na ściance bocznej opony i występuje na oponach zimowych oraz całorocznych.
Porównaj z podobnymi oponami
Produkt |
315/80R22.5 opona CONTINENTAL HDC1 18PR 156/150K
(0)
|
315/80R22.5 opona CONTINENTAL Conti Coach HA3 20PR 156/150L
(0)
|
315/80R22.5 opona CONTINENTAL Conti CrossTrac HS3 M+S 156/150K
(0)
|
---|---|---|---|
Cena |
Od 2 389,28 zł
|
2 541,67 zł
|
2 395,73 zł
|
Dostępność |
1 dni
Dostępność: 28 w magazynie
|
5 dni | 3 dni |
Dodaj do koszyka | |||
Producent | CONTINENTAL | CONTINENTAL | CONTINENTAL |
Poziom hałasu | ) | ))) | A |
Czas dostawy | 1 | – | – |
Nośność | 156/150 | 156/150 | 156/150 |
Rok Produkcji | 2024 | – | – |
Szerokość | 315 | 315 | 315 |
Gwarancja | 5 LAT | 5 LAT | 5 LAT |
Poziom hałasu dB | 74 | 71 | 70 |
Profil | 80 | 80 | 80 |
Przyczepność na mokrym | C | A | B |
Opór toczenia | D | B | C |
Indeks prędkości | K | L | K |
Oś | Oś napędowa (D) | Oś prowadząca (F/S) | – |
Przeznaczenie | Transport daleki | Transport daleki | – |
Dodatkowe | – | Przyczepność na śniegu | Przyczepność na śniegu |
Usuń |