Pozostali VIKING FourTech Plus XL
Poziom hałasu | )), ))), B |
---|---|
Gwarancja | 5 LAT |
Poziom hałasu dB | 71 |
Nośność | 88 |
Przyczepność na mokrym | C |
Opór toczenia | D |
Typ pojazdu | OSOBOWE |
Dodatkowe | Przyczepność na śniegu, Wzmocnienie XL |
Indeks prędkości | T |
Rok Produkcji | 2023 |
Etykieta UE | Szczegóły |
gratis
na zwrot
4 dni
5 LAT
Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
---|---|---|
Kurier DPD | 0,00 zł | 0,00 zł |
KLASA ENERGRTYCZNA = OPORY TOCZENIA
Opór toczenia ma bardzo duży wpływ na zużycie paliwa. Im wyższa klasa efektywności paliwowej, tym większe prawdopodobieństwo pokonania większego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, co przyczynia się do mniejszej emisji spalin ( CO2). Efektywność paliwowa określona jest w klasach od „ A” do „G”. Różnica zużycia paliwa między pojazdem, który wyposażony jest w komplet opon klasy A i drugim wyposażonym w opony klasy G może sięgać nawet 7,5%.
DROGA HAMOWANIA = PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Jest jednym z najważniejszych parametrów, który odpowiada za bezpieczeństwo. Opony, które posiadają wysoką klasę przyczepności mają krótszą drogę hamowania. Klasy przyczepności określa się od „A” do „G” z czego „D” i „G” nie są dla samochodów osobowych. Na etykiecie wskazana jest droga hamowania pojazdu na mokrej nawierzchni przy prędkości 80km/h. Niestety nie podaje się dokładnych wartości lecz ich kolejne klasy. Między klasą A a klasą B różnica hamowania to mniej więcej 3m.
EMISJA HAŁASU = HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Symbol ten informuje nas o poziomie emitowanego hałasu przez oponę. Nowa wersja etykiet została wprowadzona 1 maja 2021r i obowiązuje do teraz. Poziom hałasu jest podany w (Db ) i opisany jako klasa A-C. Opona z oznaczeniem „A” emituje najmniej hałasu, a „C” jest najgłośniejsza. Hałas ten nie ma nic wspólnego z hałasem słyszanym w kabinie kierowcy.
PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Jest to symbol alpejski ( 3PMSF), który przedstawia płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich. Potwierdza on, że opona spełnia wymogi UE, które dotyczą jazdy w trudnych warunkach zimowych i jest on jedynym oficjalnym oznakowaniem opon zimowych. Świadczy on o tym iż opona ma odpowiedni bieżnik, skład i twardość mieszanki gumowej idealny dla opon zimowych. Umieszczono go na ściance bocznej opony i występuje na oponach zimowych oraz całorocznych.
Porównaj z podobnymi oponami
Produkt |
175/70R14 opona TIGAR ALL SEASON 84T
(0)
|
175/70R14 opona SEMPERIT ALLSEASON-GRIP XL 88T
(0)
|
175/70R14 opona GENERAL Altimax A/S 365 XL 88T
(0)
|
---|---|---|---|
Cena |
231,36 zł
|
376,13 zł
|
60,89 zł
|
Dostępność | 2 dni | 4 dni | 2 dni |
Dodaj do koszyka | |||
Producent | TIGAR | SEMPERIT | GENERAL |
Poziom hałasu | ) | ) | B |
Szerokość | 175 | 175 | 175 |
Gwarancja | 5 LAT | 2 LATA | 2 LATA |
Poziom hałasu dB | 69 | 71 | 71 |
Profil | 70 | 70 | 70 |
Nośność | 84 | 88 | 88 |
Przyczepność na mokrym | C | C | C |
Opór toczenia | D | C | E |
Typ pojazdu | OSOBOWE | OSOBOWE | OSOBOWE |
Dodatkowe | Przyczepność na śniegu | Przyczepność na śniegu | Przyczepność na śniegu |
Indeks prędkości | T | T | T |
Usuń |
Popularne produkty w rozmiarze 175/70R14
- 175/70R14 opona bieżnikowana TARGUM SNOW PLUS 84Q
- 175/70R14 opona DĘBICA FRIGO 2 84T
- 175/70R14 opona bieżnikowana TARGUM INTEGRA 84Q
- 175/70R14 opona bieżnikowana PROFIL PRO SNOW 780 84T
- 175/70R14 opona bieżnikowana RADBURG MKT 84T
- 175/70R14 opona AUSTONE SKADI SP-901 XL 88T
- 175/70R14 opona DĘBICA PASSIO 2 84T
- 175/70R14 opona DĘBICA PASSIO 2 84T
- 175/70R14 opona VIKING FourTech XL 88T
- 175/70R14 opona AUTOGREEN SportChaser-SC2 84T