Klasa premium BRIDGESTONE W958 EVO
Nośność | 156/150 |
---|---|
Gwarancja | 4 LATA |
Poziom hałasu dB | 74 |
Poziom hałasu | B |
Przyczepność na mokrym | C |
Opór toczenia | D |
Indeks prędkości | L |
Dodatkowe | Przyczepność na śniegu |
Etykieta UE | Szczegóły |
gratis
na zwrot
4 LATA
Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
---|---|---|
Kurier DPD | <strong>Gratis</strong> | 0,00 zł |
KLASA ENERGRTYCZNA = OPORY TOCZENIA
Opór toczenia ma bardzo duży wpływ na zużycie paliwa. Im wyższa klasa efektywności paliwowej, tym większe prawdopodobieństwo pokonania większego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, co przyczynia się do mniejszej emisji spalin ( CO2). Efektywność paliwowa określona jest w klasach od „ A” do „G”. Różnica zużycia paliwa między pojazdem, który wyposażony jest w komplet opon klasy A i drugim wyposażonym w opony klasy G może sięgać nawet 7,5%.
DROGA HAMOWANIA = PRZYCZEPNOŚĆ NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Jest jednym z najważniejszych parametrów, który odpowiada za bezpieczeństwo. Opony, które posiadają wysoką klasę przyczepności mają krótszą drogę hamowania. Klasy przyczepności określa się od „A” do „G” z czego „D” i „G” nie są dla samochodów osobowych. Na etykiecie wskazana jest droga hamowania pojazdu na mokrej nawierzchni przy prędkości 80km/h. Niestety nie podaje się dokładnych wartości lecz ich kolejne klasy. Między klasą A a klasą B różnica hamowania to mniej więcej 3m.
EMISJA HAŁASU = HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Symbol ten informuje nas o poziomie emitowanego hałasu przez oponę. Nowa wersja etykiet została wprowadzona 1 maja 2021r i obowiązuje do teraz. Poziom hałasu jest podany w (Db ) i opisany jako klasa A-C. Opona z oznaczeniem „A” emituje najmniej hałasu, a „C” jest najgłośniejsza. Hałas ten nie ma nic wspólnego z hałasem słyszanym w kabinie kierowcy.
PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Jest to symbol alpejski ( 3PMSF), który przedstawia płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich. Potwierdza on, że opona spełnia wymogi UE, które dotyczą jazdy w trudnych warunkach zimowych i jest on jedynym oficjalnym oznakowaniem opon zimowych. Świadczy on o tym iż opona ma odpowiedni bieżnik, skład i twardość mieszanki gumowej idealny dla opon zimowych. Umieszczono go na ściance bocznej opony i występuje na oponach zimowych oraz całorocznych.
Porównaj z podobnymi oponami
Produkt |
315/70R22.5 opona CONTINENTAL Conti EcoPlus HS3 M+S 3PMSF 156/150L
(0)
|
315/70R22.5 opona CONTINENTAL Conti Scandinavia HS3 20PR XL 156/150L
(0)
|
315/70R22.5 opona CONTINENTAL Conti Scandinavia HD3 20PR 154/150L
(0)
|
---|---|---|---|
Cena |
2 754,77 zł
|
Od 2 372,82 zł
|
2 488,72 zł
|
Dostępność | 5 dni |
1 dni
Dostępność: 25 w magazynie
|
3 dni |
Dodaj do koszyka | |||
Producent | CONTINENTAL | CONTINENTAL | CONTINENTAL |
Nośność | 156/150 | 156/150 | 154/150 |
Szerokość | 315 | 315 | 315 |
Gwarancja | 5 LAT | 5 LAT | 5 LAT |
Profil | 70 | 70 | 70 |
Indeks prędkości | L | L | L |
Oś | Oś prowadząca (F/S) | – | Oś napędowa (D) |
Przeznaczenie | Transport daleki | Transport daleki | Transport daleki |
Poziom hałasu | – | ) | )) |
Czas dostawy | – | 1 | – |
Rok Produkcji | – | 2024 | – |
Poziom hałasu dB | – | 72 | 75 |
Przyczepność na mokrym | – | B | B |
Opór toczenia | – | C | D |
Dodatkowe | – | Przyczepność na śniegu | Przyczepność na śniegu |
Usuń |